Senatuna71 TugceG inşallah geçer kuzum ya bebiş sağlıkla gelsinde mecbur ilaç kullanıyoruz bende troid ilacı falan kullanıyorum hergun kan değerlerim dipte napicam bilmiyorum
TugceG Senatuna71 allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin napalım allah dermansız dert vermesin ilacı var kullanıyoruz neyseki daha kotusunden korusun🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Zeynep_50 Senatuna71 sezaryen korana oldum TM son dönem kan akışının durma ihtimali oldu için doğdu ikinci bebek sezaryen olcaktı zaten çok şükür bi sağlık problemi yaşamadı bebiş
Senatuna71 TugceG amin inşallah kuzum tabi öyle rabbim dediğin gibi dermansız dert vermesin dert ediyoruz ama nice hastalıkla doğan büyüyen bebekler var rabbim korusun hepsini 🌺
Lalihhhh Senatuna71 bilmem ki bende üzüldüm sonra dedim ki acaba nankörlük mü yapıyorum sonuçta sağlığı yerinde birşey cikmadj sırf zayıf doğarsa diye mi endişe ediyorum ki dedim , o yüzden sizde üzülmeyin hem doğurması kolay olur😂
Senatuna71 Lalihhhh öyle düşününce gerçekten öyle kuzum çok saçma şeyleri dert ediyoruz kilo alır Allah’ın izniyle 💕