Decucude ah kuzum benim yA. Aynen öyle, ben sadece 3 aylıkken ultrasonla yılbaşında foto paylaştım. Şuan 8. Ay içindeyim daha bi tane karnım şiş resmimi atamadım. O kadar nazar var ki , bi güzel mutlu bişey paylaşayım başıma gelmeyen kalmıyor. Eşimle de foto atmıyorım artık, attığımız gün birbirimize giriyoruz 😣 çok aham şaham bi hayatımız yok ama fitne çok malesef