Decucude
Biz daha öğrendiğimiz gün herkese söyledik, hamileliğimi de doya doya yaşadım- yani karantinayla lanet virüsle ne kadar olabilirse o kadar güzel yaşadım diyeyim- çok da güzel bir hamileydim inanki, gören herkes bayılırdı bana, az kilo aldım, aldığımda çok yakıştı çok güzel kilo aldım, cildim saçım çok güzel oldu, yaza denk geldi son aylarım, güzel güzel elbiselerimi giydim gezdim herkes öve öve doyamazdı ama hiç nazar değmedi korkma 😅😅🧿🧿Doğumum bile o kadarr kolay oldu o kadar kolay oldu ki hayal bile edemezsin. 😃😃 Amma ve lakinnn insanların gözüne soka soka fotoğraf paylaşmadım hiç biryerde gösteriş için. Sadece mutluluğumu paylaşacak olan insanlara gönderdim, gösterdim, bunu da not düşeyim 😃 Normalde de zaten paylaşmam sosyal medyada hiç bir şeyimi, gösteriş sevmem. Siz gönlünüzü ferah tutun, bir şey olmaz