Decucude benim de ilk gebeliğim düşük ile sonuçlandı aileler öğrenmişti ama sosyal medyadan bahsediyorsanız en az 5 ay saklarım ben su anda 3,5 aylık cinsiyeti bile belli ama gerek yok erkenden duyurmaya 🤭
bu arada felak nas süresi okuyup karnınızı ovun her gün eşim de yapıyor ben de duanın gücü nazardan az olamaz ☺️