atlasinannesii Umutttr 23. Haftaya kadar özel hastaneye gitmiştim ultrason görüntüleri vs için özel daha iyiydi sonra yol hastane masrafları derken biraz tuzlu gelmeye başlaynca devlet e geçtim doktorumun beni tanıması için eğer devlet e geçecekler varsa biraz hızlı olsunlar en azından doğumdan önce doktorunuzla tanışmış olun gebeliginiz hakkında bilgi sahibi olsunlar yoksa doğum da rahat olamayabilirsiniz
Gamzebrk Canım ben ilk doğumunu devlette yaptım Ankara’da yaşıyorum burda Zekai Tahir vardı güzel ilgilenmislerdi orası pandemiden dolayı kapandı şimdi yine devlete gidiyorum şehir Hastanesi’ne orda yapacağım inşallah dogumumu tek kişilik oda veriyolarmis özel gibiymis 🤷🌼
Rumeysa10 Umutttr tüp bebek olduğu halde kontrolleri özelde yaptım doğumumu devlete yaptım nasıl olsa doğacak bir şekilde ya normal ya sezeryan olacak allah yardım ediyor özelin fark sadece biraz ilgili oluyorlar ağrı patnos gibi bir devlet hastanesiydi Gayette iyiydi
Umutttr Rumeysa10 doğuma yakın devlete mi gittiniz muayene olmaya ya evet zorlukları vardır ama sonuçta devlet en güvenlisi gibi
maviscik77 İki türlü de Allah iyi insanlarla karşılaştırsın bazen özelde bile hemşirelerin doktorların günü gününü tutmuyor
Prensannesii38 Umutttr devlette ebeler yaptırıyomuş dogumu kime sorsam ile dediler o yuzden ozel tercih ediyorum
Yaprakdokumusever Bişey sorucam devlette sezaryen olmak için önceden gidip gün mü alıyoruz yani acilden gitsek falan oluyomu öyle , normal düşünüyorum ama mesela gelmedi diyelim 40 hafta doldu nolucak?
Umutttr Yaprakdokumusever bende özele muayene oluyorum ama devlete gittim en son oradaki doktoru da beğendim baya övdüler falan işte rahatlığından dolayı özel diyorum ama arada kaldım hayırlısı bakalım
Gizemmm12 Umutttr şahsen ben özelde yapacağım doğumumu allah nasip ederse bebek doğduğu zaman gçz muayenesi kulak muayenesi şunu bunu bir sürü muayenesi oluyor ve devlette bebeği her muayeneye senin götürmem veya yanında kim varsa onun götürmesi gerekiyor bebeği hastane içinde kapı kapı gezdiriyorsun özelde öyle bir sıkıntı yok doktorlar tek tek senin odana gelip senin yanında muayene ediyorlar bebeğini devlette bir odafa 2-3 kişi kalıyorsun her ne kadar “sosyal mesafe” olsa da ve yanında refakatçi sadece bayan alıyorlar eşini almıyorlar tek olmadığın için özelde öyle bir sıkıntı yok yanına hastaneye bağlı olarak 2 kişi falan refakatçi alabiliyorsun çünkü odada yek başına kalıyorsun vs vs daha bir sürü sebepler var yani
Elifim_17 Gizemmm12 aynen dediğiniz gibi kardeşim sehir hastanesinde dogum yapti ben yaninda refakatciydim bebegi her yere biz götürdük getirdik bazi ebelerin hatta tezmizlik görevlilerinde tavirlari hic hos değildi. Ama pandemidwn dolayi odalar tek kişilikti normalde iki kisilik oluyormus. Ve çıkış yapana kadar refalatci degisikligi olmuyor babayi dogumdan sonra kisa süreliğine aliyorlar iceri sadece.