tugbakaragul ben engelli rehabilitasyon merkezinde uzmanım hanımefendi.500 öğrencimiz var ve bu öğrencilerin çoğunluğunu devlet hastanesinde doğarak doğum sırasındaki müdahaleler sebebiyle engelli olan çocuklar oluşturmakta.Hastaneler tabiki donanım olarak yeterli kastım hastane teçhizatı değil,hayatınızda bir kere devlet hastanesine gittiyseniz oradaki muameleyi çok iyi biliyor olmanız lazım.Siz devlet hastanesinde doğurun,aksine size tavsiye ederim.Yaşayıp görün isterim.Ne kadar ekmek o kadar köfte diyerek size iyi akşamlar diliyorum.Diğer arkadaşlar için de bebek yoğun bakımı olan bir hastane ve iyi bir doktor bulup özel hastanede doğum tavsiyemdir.