Umutttr kesinlikle özel diyorum.dogum gibi önemli bi durumu devlet hastanesinde yapmak istemem.hele ki pandemi sürecinde covid tehtidi varken kimseye de önermem.bebek doğum sırasında oksijensiz kalabilir,komplike bir dogum olmasi hayatinizi riske atabilir,nasılsa doğacak düşüncesi çok yanlış bence,kötü bir doğum öyküsüyle psikolojiniz bozulabilir.