Arifcaninannesi Temmuz2021 Seker yuklemem temiz cikti cnm ama onden gidiyir felan demedi şaşırdım bende suan yorumlari görünce
Tiryakihsrt Arifcaninannesi canım ben muz kaşar beyaz peynir elma çok yiyordum muz ve kaşar çok güzel kilo aldırıyor bebeğe mutlaka yemelisin kaşar tost yumurta her yerde kullandım:)
depsizoo Tiryakihsrt Şuan zaten daha 25+1 iz önden şuan ki kilosu önemli değil ama baba tarafına çekerse 4 ten fazla olur galiba o yüzden
Tiryakihsrt depsizoo rabbim yardımcımız olsun erkekse erkekler biraz daha iri oluyormuş hakkımızda hayırlısı olsun sağ salim gelsinler inşallah
Zhrblt Tiryakihsrt benimde 34de 2750 idi canım 1 hafta sonra gittim ki kaşar muuz badem süt et tavuk baya güzel beslendim gittim 2780 çıktı çok şaşırdım 35. Haftada. Bakalım haftaya tekrar gidicem kaç olmuş ama iri bi bebek olacağını sanmıyorum bende baya iyi besleniyorum çünkü tabi bünye meselesi de olabilir
YNB Bende 36+4 de gittim 3400 cikti doktorum 10 gun onde iri bebek dedi bastan beri ama ozel birsey tüketmiyorum bebek icin aksine oruc gibiyim doktor bunye meselesi bebek alacgaini alir sen birsy yapamazsin demisti
archerwoman Arifcaninannesi şeker yokmuş korkma canım ben 27. Haftadayım uygulamada 700-900 gram arası diyor bebek için o yüzden şaşırdım sana ama şeker yoksa korkma sadece normal doğuma belki engel teşkil eder o da önemli değil sağlıkla al da kucağına 🧿
Ozlem23 Tiryakihsrt 😄😄 bende normal istiyodum ama benimki maşallah topalak olucak çok büyük ihtimal sezeryan olucam
archerwoman Mnssss ay vallahi bilmiyorum benimki mi az burdaki rakamlar mı çok inanın bilmiyorum çünkü şu an happy mom ın uygulamasında bile bebek için 700-900 arası yazıyor 1000 gr ın üstü çok gibi yazana göre tabi bilmiyorum