Arifcaninannesi benim doktorum düzenli yumurta ,yoğurt,süt,et tüket demişti bebeğe kilo aldıran bunlarmış yani protein ağırlıklı beslenmen gerekiyor Ispanakta yiyebilirsin,ben hergün bir muz ve minerali su içiyorum diğer yediklerimiz sadece bize kilo aldırıyormuş