archerwoman Mnssss ay vallahi bilmiyorum benimki mi az burdaki rakamlar mı çok inanın bilmiyorum çünkü şu an happy mom ın uygulamasında bile bebek için 700-900 arası yazıyor 1000 gr ın üstü çok gibi yazana göre tabi bilmiyorum
Mnssss archerwoman az değil canm içini rahat tut her bebek farklıdır sağlıkla hepimiz kucağımıza alalm insallah kilo alınır verilir 🤗
archerwoman Mnssss eşim doktor benim, sordum şimdi kiloyu nöbette de, bizimki normal olanmış sizinki tombul doğacak belli ki 🤗 amin Allah hepimize sağlıkla almayı nasip etsin 🤗
Betulnuri Madi canım benim kızımında kilosu fazla maşallah ama doktorum hiç önde diyet yap vs demedi hep iyi güzel dedi neden acaba
Hanife_ikranuR Tiryakihsrt benim arkadaşıma 5 kilo normal doğum yaparsın dediler ultrasyon ölçülerine göre sezeryana aldılar iri bebek diye 3 500 doğdu mesela