esoeso Nur55 stres olacak hc bsey yok doktr eldvenı takack ıkı parmagylaa alttn muayene edeck kemk yapn norml doguma musaıtmı deglmı dye 😂😂😂 bısmllh dyıp 5e kdr sayın bsey olmyr
esoeso Yabrukus bebegn kafasnı cevrmyr 🤣🤣🤣 ıkı parmagyla alttn muayene edyr kemk yapnz norml doguma musaıtmı deglmı dye
2melek 38.haftamda oldum alttan muayene acı illaki oluyor ama bence dayanılmayacak kadar kötü değil 5 saniye bile sürmüyor kendinizi kasmazsanız.tabi kişiden kişiye değişyor da olabilir herkesin acı eşiği aynı olmayabilir korkutuyolardı beni de bağıranlar falan oluyo diye bağırmadım öle bişey de olmadı derin bi nefes oldu bitti bile😀
OktayZmrtCokun Fatosyb canım kaç çıktı sancı ve acı hissettin mi yoksa sadece makinede mi çıktı? Benim ki 100 ü gördü dr bişey demedi
Orucu12 Anneeee salı aksamı 1cm acılmayla gittim daha devamı gelmedi Rabbim yardımcınız olsun insallah açılmanı olur.
DonatAysegul 40 haftalık olduk hala belirti yok doktorumuz henüz Çatı muayenesi yapmadı özel hastane birde
DonatAysegul Anneeee normal olcak Çarşamba günü yatışımızı yapılacak jelle doğumu başlatacakmış doktorumuz canım nasıl birşey jel merak ediyorum
Fatma_kahve Anneeee bnde gece muayene oldum canm hemde yarim saatin içinde 3 kere. Ama biseyim yok su an
OeLO DonatAysegul vajinanin icine dogru sürüyorlar jeli oda sanci baslatiyor, Insallah sancilarini tetikler biran önce yavrunu kucagina alirsin
suleoyar Anneeee 39. haftada cati muayenesi yapti 2 cm acilmam vardi sancim yoktu eve gittigimde sancim basladi ertesi gün tam 24 saat sonra dogurdum 5 gün oldu
Fatma_kahve suleoyar eve gider gitmex hemen mi basladi sancin canim. Gece 3 defa cari muayenesi olduk doktr 1.5 2 cm acilma var dedi ama hicbsey demeden eve gönderdi
DonatAysegul Anneeee yarın son randevumuz var bakalım nst de bu sefer sancı çıkacakmı ne sancı ne açılma hiç birşey yok allah hepimizin yardımcısı olsun canım ya 😔