Anneeee ben perşembe günü oldum o iğrenç muayeneyi okadar acıttı ki açılma olmadıysada açmıştır kendisi saolsun ama bana bi açıklama yapmadı şu kadar var yada yok diye gıcık adam bende ilk defa olduğum için acıdan bişey soramadım bile ama hiç bir belirti yok 39+2 olduk doğuramıycam sanırım 😂