Anneeee ben nst ye girdim 37 .hafta da sancim çıktı doktorum çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık var dedi bu artabilir de bir kaç hafta bu şekilde devam edebilir de dedi beni eve gönderdi ama muayeneden sonra sancim arttı iki gün sonra da suyum geldi 2 cm dedi yatış yaptı öğlen akşama da dogum yaptım