Anneeee Kızlar çatı muayenesinde açılması olmayıp da muayeneden sonra hemen Doğum yapan oldu mu? Ben bugün muayene oldum 1 cm açılma varmış sadece sizde nasıl oldu
ebruSalgn Anneeee biz de 39 haftadayiz pazartesi çatı muayenemiz var suana kadar sancim hiç olmadı ama çoğu kişi muayeneden sonra dogurabilirsin diyor.
Ozlemilhan40 Anneeee birşey soracağım bnde 38+4 haftaligim çatı muayenesi yapılacak demedi acaba devlette yapmıyor lar mi
Elifikra Ozlemilhan40 bende devlet hastanesine gidiyorum doktorum hiç bahsetmedi çatı muayenesinden acaba sadece ozel hastaneler mi yapiyo merak ettim bide gercekten çok mu ağrı oluyo
esoeso Elifikra canım kendnızı kasmazsanzz agrı acı olmyr bısmllh dyp 5e kdr sayın olup btyr uc gun once yaptrdm bn sadece 5 sanye 🤣🤣🤣
Ozlemilhan40 Elifikra banada hiç bahsetmediler haftaya cuma kontorlum var 39 hafta oluyorum birsey demedi
AhmetPelinKl Benim doktorum muayene yaparken iki parmağını soktu normal Doğuma müsaitsin dedi ondan sonra parmaklarını biraz daha ileri soktu bişeyi çevirmeye çalıştım dedi o zaman çok acıdı ben bağırınca çıkardı parmaklarını. Çevirebilseydim daha çabuk gelirdi bebek dedi. Neyi çevirmeye çalıştı anlamadım bi de kendimi kastım ben o yüzden galiba acıdı 😥
Ozlemilhan40 esoeso anladım sagol cnm bakalım haftaya cuma tekrar gideceğim o zaman 39 hafta oluyorum
esoeso Elifikra evet yapıyor bunu her doktr yapıyor kemık yapn norml doguma musaıtmı deglmı dye son haftalrda yapılyr zaten 38dn snra her doktr yapyr bnu