Ya kafayı yicem 37+4 olduk 3 gün önce catı muauenesinfe 2 cm açıklmık vardı dün nişanım falan hepside geldi hafif adet sancım oldu 2 gün sabah kalkarken o kadar e bütün belirtiler var ama sancım yok açıklık var mukusta gitti bebek mikrop kapacak diye çok korkuyorum 😣 nişanı falan gelen var mı ya