Senarsgnc bizede çarşamba günü bakıp gün verecek ama pek umutlu değildi doktor sezeryan büyük ihtimal dedi. Kan ve idrar tahlili aldı sezeryan için. İnşallah sağlıkla gelsinlerde böyle olsun. Sizin ki de kız mı acaba bizimki 2 aydır iki eliyle yüzünü kapatmış bekliyor😄Nazlı olacak galiba🥰