Dilara8228 merhaba canım benim normalde 10 Mayıs sezaryen günümdü ilki sezaryen olduğu için başından belliydi ama bebek başından beri baş aşağı hiç dönmedi ve 32. Haftada kanala indi ve bayağı bir aşağıda sürekli yattım Protestan vs tuttuk bu haftaya kadar kasılmalarım ve sancım var o yüzden 7 gün önce alınacak. Kilosu geçen hafta 3,240 kg dı umarım biraz daha almıştır ve solunum vs sıkıntısı yaşamadan alırız kucağımıza🙏 Sende inşallah canım içini ferah tut ilk oğlumu 39.haftada gün verdi 1 gün önce acil kanama ve sancıyla gittim kakasını yapmıştı oğlum Allahtan yutmamış ucuz atlattık. Sezaryen olacaklar çokta bekletmemek lazım bence zaten 37. Hafta itibariye normal Doğum sürecine giyiyoruz.