Didemmmmm hazaltolga1 bende 9+1 im 💕🧿🙏 daha önce kayıplarım olduğu için perşembe günü doktora gittim. Çok şükür her şey yolundaydı büyümüş miniğim. 🙏 Bu perşembe de tekrar dan kontrole gideceğim. 🙏💕
hazaltolga1 Didemmmmm ya aynıyız 😍 çok şükür sağlıkla kucağınıza alın, ben en son gittiğimde küçücüktü, büyümüştür şimdi çok merak ediyorum 🙈
Didemmmmm hazaltolga1 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏 kesin büyümüştür. 12. Hafta da da ikili taramaya gideriz 💕🙏
gokturkefe Bende 9+4 üm ❤️ En son 6 haftalıkken gitmiştim doktor bayramdan sonra gel dedi ayda 1 kere çağırıyor sizin nasıl kontrol aralığınız birde gideceğim hafta 12. Haftaya geliyor ense yi filan kaçıncı haftada ölçüyorlar acaba hiç bir fikrim yok 🤨
hazaltolga1 gokturkefe bende en son 6 haftalıkken gitmiştim şu an 9 haftalığım randevum haftaya, benimde doktorum ayda 1 çağırıyor bildiğim kadarıyla 11-14 haftalar arası ikili test
hill1- Bizde 9+4 haftalığız 🤩 bulantılarla geçiyor sürekli yatıyorum 🙈 22 mayısta ikili tarama için gidicez inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz 🙏🏻🎈
elifemirasaf hazaltolga1 bugün 9 haftalık olduk biz de bulantı çok fena ilaç işe yaramıyor berbat geçiyor günlerim
elifemirasaf hazaltolga1 evet ediyorun şimdi annene geldim mutfağa girmediğim için etmiyorum ama hiç yiyemiyorum hele su sadece ilaç içmek için 1 çay bardağı anca
Momlife1 Merhabalar bende 9+3 günlük hamileyim kızlar bir kaç gündür tüm vücudum kaşınmaya başladı yaşayan oldu mu acaba
Helati Merhaba kızlar bizde 9+4 olduk Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🌸en son doktora 7 haftalıkken gittim 11 Mayıs’a randevu verildi bekliyoruz bakalım 💫
Didemmmmm hazaltolga1 canım ben bugün gittim doktora renkli ultrasonla bakıldı minnoş büyümüş 🙏🧿💕 hatta bir ara hareket etti. Sonra durdu. Bir hafta da o kadar değişiklik olmuş ki 🧿🙏 sende gittiğinde güzel haberler alırsın inşallah 🙏🙏