Ozlemflz hazaltolga1 7. haftada gittim doktor bebeğin kalbini dinlemek zarar verebilir demişti bende 1 hafta öncesinde kanama yaşadığım icin korktum kalsın dedim 🤦🏻♀️
Annekusu hazaltolga1 kasık ağrısını bende yaşıyorum ama onun hissetmek onun evine yerleşmesi beni mutlu ediyor 🍒❤️🥰
Oyilmaz 7+5 benim, iki gündür rahim bölgesinde gerginlik hissediyorum yatarken ayaklarimi çekerek uyuyorum hep. Böyle sorunu olan var mi?
ElifB08 Oyilmaz Bende ya soluma yatabiliyorum ya da sırtüstü ayaklarım katlı uyuyabiliyorum kasık sorunsalından 🥲
DefneRana hazaltolga1 ilkinde gideyim göreyim heran napıyor acba falan diye sürekli düşünüyordum tabi bundada merak oluyor ama ilki kadar değil birde tam hamile moduna giremedm değilmişim gibi geliyor belki onunda etkisi var 😂
rabiagucer03 hazaltolga1 9+5 Kontrolüm 17 Mayısta 🥺 Doktorumuz bayramdan bi hafta önceden izne gidiyomuş normalde 5 mayıstı kontrol nerdeyse bir buçuk ay olacak gideceğim zaman 🥺🥺
hazaltolga1 rabiagucer03 benimde öyle tam 1 ay 🥺 hep gitmek istiyor insan merak ediyor, inşallah sağlıcakla görürüz bebişleri 😍
hazaltolga1 Erturk valla bazen istemiyor değilim 😂 teknoloji o kadar gelişti şunun için bi gelişme olmadı ahahah