Booncukk malesef oyle gitmeden once tek tek eczaneyi telefnla arayip ayirttriyorum mutlaka gun icinde alcaksaniz ayiriyorlar birde rapor ciktiktan sonra receteye gerek yok pandemiden dolayi raporunu gosterip igneni alabiliyorsun ama cok az bir ucret oduyormussun daha denemedim eczanede doktorda oyle dedi poliknlik veya saglik ocagi kapali oldugu zaman aklinda bulunsun 🥰