Booncukk sizi başka bir postta görmüştüm öncelikle gebeliğiniz hayırlı olsun. Sanırım doktor hamileliğiniz kesinleşince kese kalp atışı vs görüldükten sonra rapor çıkaracak o yüzden şuan raporsuz almışsınız. Raporda venöz yetmezlik yazmadı gerekiyor yani kan pıhtılaşması o şekilde olunca ücretsiz ya da çok az bir ücrete alınıyor. Raporu kadın doğum doktorları yazıyor özel devlet farketmiyor