Booncukk Hddibvb oksapar mi enox mu çünkü enox her yerde var genelde onu vermeye çalıştılar zaten bugün bana
Booncukk Ozge2805 yani bana da mantıksız geldi çıkar raporu ama kısa süreli çıkar kalp atışına kadar 2 3 kutucuk alayım bari bedavadan sonuçta lazım olduğu için kullanmak zorundayız
Booncukk Serraa123 peki bu ilaçi kullanım esnasinda dikkat edilmesi gereken şeyler varmı? belli başli yiyecekler gibi?
Ysmndynr Booncukk özel yerler yazınca parayla alıyorsunuz ama aile hekiminize yazdırırsanız daha ucuza alırsınız. Benim de doktorum özelde korona olunca verdi bende başta para ile aldım şimdi aile hekimime yazdırdım
hiranurun_annesi Booncukk oncelikle gecmis olsun doktorunun rapor cikarmasi gerekiyordu ben 33 haftalik hamileyim en basindan beri kullanıyorum hic ucret odemiyorum rapor olunca eczacimiz da 9 kutu birlikte yolluyo , bu arada bende ozel hastaneye gidiyorum
hiranurun_annesi Booncukk evet cunku daha once 2 dusugum vardi ve riske atamam dedi ilk gittigimde raporumu hazirladi 1 hafta sonra zaten kalp atislarini duymuştuk cok şükür
Hilalkorkmaz Booncukk canım bende kullanıyorum yapman gereken tek şey rapor çıkartmak bunuda doktorunun yapması lazım bende başta bilmiyordum 10 günde bir gidip iğneyi yazdırıyordum megersem rapor çıkınca ücretsiz alıyorsun ve sağlık ocagı doktorundan 3 kutu yazdırıp bir kerede alıyorsun
Booncukk Hilalkorkmaz bu raporu kadın doğum mu yazmali yoksa sağlık ocağındaki doktor da yapabiliyor mu
Hilalkorkmaz Booncukk ben özele gidiyorum kendi doktorum yazdı hastanede onaylıyor bu şekilde o rapor çıktığı sürece sağlık ocagındada yazdırabşliyorız