Tugba54 Goncaygl biz her muayeneye eşim oğlum kizkardesim ben gidiyoruz :) çokta güzel muhabbeti var kendisinin hem guluyoruz hem bilgilendiriyor :)
Goncaygl Tugba54 inşallah güzel geçer benim de muayene. Doğumu daha iyi adatipin diye duydum doğum fotoğrafçısı baya iyiymis
Elifacar Konağa gidiyorum bende 11+3 olduk bugün. konağa tuğba hanıma gidiyorum şuanlık memnunum Bna iyi geldi. Siz öyle deyince içime şüphe düştü şimdi🙄
Goncaygl Elifacar çok bilgili bir doktor ama ben pek sevemedim memnunsaniz sıkıntı olmaz büyük ihtimal 😊
Goncaygl Sinemkr çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😊 ama bayan doktor tercihim. İyi bayan doktorlar da var sonuçta onlar varken erkeğe pek ihtiyaç duymuyorum bulamazsam inşallah bir gün 😙
Tugba54 Goncaygl müge hanim instagrdan mugeucdut diye takip edebilirsiniz fotografciyi biz hem hastane hem Newborn çekimi için anlastik ve çok tatlı dilli insanlar ❤ kız kardeşimin doğumu sezeryan oldu onu çektiler ve çok güzel fotoğrafları var
Goncaygl Tugba54 ben de geçtim irtibata zaten. Cumartesi organizasyonla gorusucem. İnşallah orda yaparım doğumu 😍
Goncaygl Tugba54 ben bir fiyat aldım ama acaba size ne fiyat verdi ? Oda süslemesi aksesuarsiz sadece tekstili masası albümü 700 TL dedi newborn ne kadar acaba bilgi verir misiniz 😅
Goncaygl Nrmn Tugba54 Kızım olacakmış kızlarrr. Allahım her yere duyurmak istiyorum ya 😂😂 Reyhan hanım cidden mukemmelmis 💕💕
ozlemmeses Goncaygl ben kendi doktorumun toplantısı olduğu için bi kereliğine mahsus ona göründüm aman allahım birdaha tövbee
Zeynepus Goncaygl ben 2 gün önce ilk defa muayene oldum kendisine, çok tatlı bir bayan. Gayet ilgiliydi,eşimin bitmek bilmeyen sorularına sabırla cevap verdi😂.Ultrasona bakarken ,bebegin heryerini anlatarak gösterdi. Ben çok memnun kaldım.
Cnnhls Bende metin mutluya gidiyorum çok memnunum 💕 çok güleryüzlü ve konuşkan sadece doğuma Beyhekimde eşleri almıyorlar bi tek ona üzüldüm daha önce konak hastanesine gdiiyordum ama memnun kalmadım metin bey kadar ilgi göremedim
Bahar54 Hanimlar youtube da murat ucdut adli bi fotografci adatipta yapilan dogum videolarini paylasiyor ben izledim gayat guzel hazirlamislar 😊
Tugba54 Bahar54 Goncaygl murat bey doğum klibi çekiyor sadece müge hanimin esi :) müge hanim giriyor cekimlere
Cnnhls Nrmn Beyhekim hastanesinde doğum yapicak var mı aranızda ya da yakını yapan var mı herşey dahil doğum 2000 ama o herşey dahilde neler var bileniniz var mı hanimlar
Goncaygl Nrmn ya ne güzel anlattı her şeyi ölçtü açıkladı güldük eğlendik. İnşallah tamam yani sectim sonunda doktorumu.
Tugba54 Goncaygl Bahar54 Adatipinda da beyhekiminde fotoğrafçıları ayni müge hanim.ve murat bey eş olarak çalışıyor
Goncaygl Cnnhls 2300 dediler bana Beyhekim. Bir de sadece doğumdur o yani yatışi falan. Organizasyon içinde değildir beyhekimde de müge hanım diye biri çekiyor fotoğrafları o ayrı birşey yani.