Goncaygl Reyhan hanım mükemmel bi insan. Çok ilgili çok alakalı normal doğumdan çok korkuyordum onun sayesinde inşallah bi aksilik olmazsa normal doğum olacak. Daha bugün mesaisi bitmesine rağmen saatlerce ilgilendi benimle allah razı olsun. Ayrıca Eşi Taner beyde aynı hastanede çocuk doktoru yenidoğan çocuklarada bakıyor yoğun bakım küvez olsun.