Goncaygl merhaba bende tuba hanıma gdyrm bu hafta adatıpa gecıyor doktrm bnde ona devm edıcegm cok konuskan aslnda bn sordgm herseyı cok ıyı cvplıyor ılk cocugmda doktrm fılız hanmdı hoc konusmuyordu amelytmdanda memnun kalmamıstm ama tuba hanmla kurtaj olmak zornda kalmıstm ozaman tanıstk cok sıcak kanlı ılgılı sevılay hanm ıcın duydugm herseye cok normal ılgısız yaklastgı bn gtmedm ama bılmıyorm cnm