gozdekrks Eylulgunes4444 benimde 2 mayıs erken gebelik testi aldim ama yapmadım. Geçen ay negatif cikinca üzülmüştüm bekliyorum. Regl ağzımda var ama bilemiyorum :(
Eylulgunes4444 [silindi] Omay0707 gozdekrks Minaliy BirMucize2015 Gamzecam bireylulmeselesii [silindi] Hamile olanlar müjdeli haberi bize de versin ❣️
BirMucize2015 Eylulgunes4444 canim sana yazdiktan 5 dakika sonra tuvalete gittim ve hastalandigimi gördüm erken adet oldum bu ay 😔 adet gününü bekle kuzum bazen bebis olsugu halde göstermiyomus testler
BirMucize2015 Eylulgunes4444 amin canim en önemlisi o hayirli zamanda hayirli evlat dua edicem senin icin bolbol haber ver bana
[silindi] Benim de 2 Mayıs Allah’ım müjdeli haberi bekleyen herkese mübarek gunlerde nasıp et yarabbim yaa😔🙏🙏🙏
Minaliy Eylulgunes4444 dün erken gebelik testi yaptım ama negatifti bugünde adet olacakmışım gibi kasıklarımda ağrı var😔
[silindi] Eylulgunes4444 valla benden de müjdeli haber gelmeyecekmis gibi hissediyorum şimdi test yaptım negatif çıktı malesef 😔🤦
bireylulmeselesii Eylulgunes4444 canım ben dün erken gebelik yaptim. Çok şükür Allah nasip ederse hamileyim :) kan testini yarın vereceğim