Minaliy Eylulgunes4444 dün erken gebelik testi yaptım ama negatifti bugünde adet olacakmışım gibi kasıklarımda ağrı var😔
Minaliy Eylulgunes4444 yarın adet olunca clife macuna başlicam ondan umudum var 1 yıl oldu olmuyor 1 kez dış gebelik geçirdim Allah en kıda zamanda bizede nasip etsin
[silindi] Eylulgunes4444 valla benden de müjdeli haber gelmeyecekmis gibi hissediyorum şimdi test yaptım negatif çıktı malesef 😔🤦
bireylulmeselesii Eylulgunes4444 canım ben dün erken gebelik yaptim. Çok şükür Allah nasip ederse hamileyim :) kan testini yarın vereceğim
bireylulmeselesii Eylulgunes4444 gerçekten çok isterim isteyen bekleyen herkes bu haberin müjdesini versin burda .
Eylulgunes4444 bireylulmeselesii umarım öyle olur test negatif normalde bu gece adet olurdum ama olmadım hala
Eylulgunes4444 bireylulmeselesii bugün kaset yaptım olmadı 2 gün önce de erken yaptım negatif yok galiba
bireylulmeselesii Eylulgunes4444 aynen erken gebelikte dün çıktı. Kasette bugün.dahil 3 gündür yapıyorum çıkmıyor. Ama kan testi yarın verebileceğim