Ysmnordu ben dün medicalparka gittim Bülent beye gittim sabah şehir hastanesine gitmiştimm resmen kabus gibiydi benim için kalp atışını dinletmedi kafanı çevir diyo ekrana baktırtmadı gerizekalı asistan bebeğin boyunu yanlış ölçtü 8 haftalık bebek 7+3 çıktı ağlaya ağlaya medicale gittik çok şükür kalbini de dinledik gayet iyi dedi doktor ve Bülent beyi öneririmm çok tatlı dilli esprili güler yüzlü bi doktor 1 ay sonra tekrardan ona gitmek istiyorum size de tavsiye ediyorum bir de 5 haftalıkmışsınjz ben de 5+1 de keseyi gördüm çok minikti çok zor gözüktü ilk etapta kan tahlili idrar tahlili isteniyo onları devlette yaptırmak daha cazip devlette keseyi görüp özele kalbini dinlemek için gidin derim kese için 6 haftayı doldurun derimm ben çok korkmuştum görünmycek diye