Znrr sen bide dogum yaptırırken gör kafası sancı odasında gelen mi sancı yerinde 10 kişinin bagırıp aglaması mı aglasak sus diye bagırmaları bebegi o odada kafası geldi diye 10 kişinin gözü önünde dogurtmaları sezeryan da calısma ları yüzünden cogu kişinin enfeksiyon kapması mı normal dogumda fazla kan kaybına sebep olup insanların hayatını riske sokmak mı dışarda bekleyen aileye gözlem odasında daha diyip halbuse yogun bakımda olması mı 🙄🙄🙄🙄daha fazlasını saymaya yüreğim yetmez Allah kimseyi düşürmesin o hastaneye tanıdığı olana iyi ama olmayana bin beter1