Etlik Zübeyde hanım hiç iyi bir hastane değil ilgisiz ve umursamazlar bütün aletleri de kötü doktordan randevu alıyorsun stajyer gibi asistanlar bakıyor bişeyden anladıkları yok orayı düşünenler şehir hastanesine gidin en güzeli temiz ve aletleri güzel en azından