Znrr Aslında Kars’tayız eşimin işi dolasıyla. Annemlerin yanına geldim Ankara’ya doğum yapmak için. Keçiören ufuktepedeyiz🤗 ilk pislik yer Zübeyde hanıma gittim zerre memnun kalmadım, sonra özel Keçiören’e gittim şansımdan yana doktor istifa etmiş orda takipliydim şimdi de etlik lokman hekime geçiş yaptım. İnşAllah burda doğurabilirim 😂 36+3üz kızım gibi işleri de inat 😎