Znrr Ankara’da yaşayan hamişler var mıııı? Gelin tanışalım. Hangi ilçede yaşıyorsunuz, kaç haftalıksınız, hangi hastaneye gidiyorsunuuz?
Littlespy Znrr ilk evlendiğimde ben de batıkentte oturdum çok severim batıkenti nasıl üzüldüm oradan ayrıldım diye ☹️ Ekim’de lojman çıktı lojmana geçtik. 17+6 haftalık hamileyim, Batıkent Medical Park Hastanesi’ne gidiyorum heyecanla oğlumu bekliyorum 🥰
Ysmnordu Znrr Evet doktor araştırıyoruz bir yandan eşimle Keçiören de ki Medical parkta sevgi hanım var sanırım ona gidicem sizinde varsa onerebileceginiz memnun olurum 🙂Ankara’ya yabancıyım bide 1 buçuk senedir burdayım ama malum pandemi olduğu için evdeydim hep
Znrr Ysmnordu canım bende etrafımda bi kaç kişiyi doğurtmuş bir doktora gidiyorum onlar memnundu bende şu zamana kadar çok memnun kaldım. Doktor hastane önerisi maalesef yapamayacağım benimde pek bilgim yok ama araştırma yaparken yenidoğan yoğun bakımı göz önünde bulundurarak yapmanı tavsiye ederim. Öncelikli kriterin olsun bu.
Melikevrl Ysmnordu ben dün medicalparka gittim Bülent beye gittim sabah şehir hastanesine gitmiştimm resmen kabus gibiydi benim için kalp atışını dinletmedi kafanı çevir diyo ekrana baktırtmadı gerizekalı asistan bebeğin boyunu yanlış ölçtü 8 haftalık bebek 7+3 çıktı ağlaya ağlaya medicale gittik çok şükür kalbini de dinledik gayet iyi dedi doktor ve Bülent beyi öneririmm çok tatlı dilli esprili güler yüzlü bi doktor 1 ay sonra tekrardan ona gitmek istiyorum size de tavsiye ediyorum bir de 5 haftalıkmışsınjz ben de 5+1 de keseyi gördüm çok minikti çok zor gözüktü ilk etapta kan tahlili idrar tahlili isteniyo onları devlette yaptırmak daha cazip devlette keseyi görüp özele kalbini dinlemek için gidin derim kese için 6 haftayı doldurun derimm ben çok korkmuştum görünmycek diye
Znrr Znrr @Birgul gebelikle alakalı bir sorum yok tanışma maksatlı açtım postu. Neden etiketi değiştirdiğinizi öğrenebilir miyim?
[silindi] Znrr @Birgul hanım genelde postların etiketini değiştiriyor , hani okumamız yazmamız da var ama. Tanışmak gebeliğe mi giriyormuş ? @Znrr
Minikturtageliyor Znrr hellöööö 25+6 günlüğüzzz Serhatta oturuyorum Ortadoğu hastanesine gidiyorum kızımı bekliyorum 🤩
Ysmnordu Znrr Çok teşekkür ederim ilk gebeliğim olduğu için işte bende böyle sora sora araştıra araştıra bulmaya çalışıyorum söylediğin kriteri göz önünde bulundurucam ❤️❤️
Ysmnordu Znrr Birşey daha sorabilirmiyim şimdi 5 haftaligim biraz daha bekliyorum doktor için ama çevremde bı kaç kişi git falan diyor bende kese görünmezse ilk etapta çok stres yaparım diye korkuyorum acaba beklemekle iyi birsey mi yapıyorum bilmiyorum gebelikten önce folik asit kullanıyordum şuan hala ona devamda ediyorum.
Dilara0638 Znrr Ankaralı değilim tam olarak nerde bilmiyorum da hastanenin uzak olmasıda çok zor oluyor