miskokulum1 Bus46 aynen bende öyle. Doktor normal diyo ama beni Bi görsen gerçekten Bi anormallik var dersin yani bana hiç normal gelmiyo açıkçası.. 🤷♀️
miskokulum1 Minesimsek12 bide kramplar var dimi.. Rabbim sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin inşallah. Sezeryan mı doğum?
Seminn Benim daha 25 te başladı şişme ve karıncalanma sonlara doğru ne olur düşünemiyorum 🤷♀️ doktorumda su iç tuzlu yeme dedi sadece
miskokulum1 Seminn benim de o haftalarda vardı ama normal bir şekildeydi. Ama 30lara girmemle ödemin artması bir oldu
Gozdecaner miskokulum1 38. Haftadayim benimde ellerim değil ama ayaklarım çok şişmeye basladi karnım ve ayak bileklerim o kadar gerginki yuruyemiyorum bile neredeyse 3 dakika ayakta kalabilme sürem ama tüm doktorlar normal diyor
Milenka miskokulum1 25+3 deyim gluten ağırlıklı beslenirsem özellikle beyaz ekmek yediğimde bileklerim elim yüzüm şişiyor. Glutene tuza şekere dikkat ettiğimde de geçiyor. Beslenmeniz nasıl bilmiyorum ama belki bunlarin etkisi vardir
Madinanin-Annesi miskokulum1 ben 39a geciyorum bu gun oda yarim saatlik ellerim sisti o kadar.Coklu su tuketin baska caresi yok
03264231 bebiskoooo hayır tabiki sadece tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisi olabilir . Dikkat etmek lazım
Dilanars07 miskokulum1 bende öyleyim canım sabah uyanınca parmaklarımı bi süre hissetmiyorum bile yavaş yavaş açılıyor ayaklarım bacaklarım o kadar şişti ki terlik Bile giyemiyorum doğumuma 1 hafta bile kalmadı şükür inşallah bebek doğsun rahatlarız ♥️
Madinanin-Annesi miskokulum1 aynen bende o kadar iciyorum.Birde her gun ayaklarim agriyordu bu gun cok gezdim hic agrim yok cok saskinim.Sis olan elimi soguk yere tutdum gechdi oda ilgincdi
kedidirokedi miskokulum1 hamilelikte normal el ayak şişmesi fakat kapanmayacak derecedeyse bi tahlil yaptırın vücutta enfeksiyon olabilir allah korusun o da şişme yapar
miskokulum1 kedidirokedi kontrollerim de sürekli bu şikayetimi dile getirmeme rağmen, doktorlar normal deyip geçiştiriyor malesef. Bidaha ki kontrolümde idrar tahlili isticem
miskokulum1 Minesimsek12 hakkında hayırlısı olsun inşallah. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi😇