miskokulum1 Minnosannem12 valla inşallah geçer. Tecrübeliler doğumdan hemen sonra geçtiğini sölüyo, umarım öyle de olur🙏
Serapem miskokulum1 aynen oyle oluyor tatlim ama o zaman doğumdan sonra iyi olmuştum aynı korkuyu tekrar yaşıyorum odem çok var cunku bende de 😑😑
miskokulum1 Serapem umarım bu doğumunuz daha da kolay geçer🤲 doğum korkusu, ödem korkusu.. Daha bir sürü korku rabbim yardımcımız olsun inşallah
03264231 Gizem957 ben doğuma kadar son 2 aylık süreçte günde 4 tane tansiyon hapı kullanıyordum şükür sağlıkla oğlumu kucağıma aldım bir sorun olmadı 38. Haftada doğum oldu hap kullanılsa bile bir sıkıntı olmuyor inşallah kullanmazsında düşer tansiyon
03264231 Gizem957 ödemden fark ettim zaten elim ayağım şişmişti hemen acile gittim alfamet hapa başladık o gece hastanede yattım 33. Haftada sonra evde dikkat etmeye çalıştım 38 de de doğum oldu
Serapem miskokulum1 amin amin inşallah Cümlemiz için kolay dogum saglikli dogum olsun inşallah 1.yi 2. Günün sonunda doğurmuştum🤭🤭
bebiskoooo miskokulum1 bende 35. Haftamdayım elim ayağım çok şişti uyuşuyor 39 numara ayakkabı zor oluyor 37 giyerim normalde ve yere çıplak ayakla basarken minder var ayağımda basıyorum zannediyorum o derece şiştim doğumdan sonra çok rahatlarsın diyor herkes bakalım ne olacak ☹️
03264231 bebiskoooo hayır tabiki sadece tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisi olabilir . Dikkat etmek lazım
Bus46 miskokulum1 benimde parmaklarım uyuyosuyo elimin üstü agriyo doktorum gebelikte ağrılar normal demişti ama gece nasıl agriyo gün için biseyi fazla tutum uyusuyi igneleniyo
miskokulum1 Bus46 aynen bende öyle. Doktor normal diyo ama beni Bi görsen gerçekten Bi anormallik var dersin yani bana hiç normal gelmiyo açıkçası.. 🤷♀️
Minesimsek12 miskokulum1 cnm bnmde öyle korkma allah nasip ederse 18 günüm kaldı kramplarim başladı hemde baldirima vuruyo çok kötü
miskokulum1 Minesimsek12 bide kramplar var dimi.. Rabbim sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin inşallah. Sezeryan mı doğum?