miskokulum1 ilk hamileligimde 8. Ayda başlamıştı çok doktora gittim odem bu normal dediler gönderdiler doğurdum ilk hafta daha fena gerildi ellerim balon gibi oldu 1 ay içinde de kayboldu gittiler oyle kalacağım zannetmiştim moralim sıfırdı ama geçti tabi çeken bilir şimdi ikinciye hamileyim 8. Ayima girmeye ramak kaldı bende o korku tavan yaptı çünkü odemim basladi🙄😒😒 Allah yardım etsin cümlemize canim