miskokulum1 şuanda aynı hissi yaşıyorum ayaklarımda. Tabanlarım resmen acı ağrı arası bir şey yaşatıyor bana. Biraz soğuk suyun içinde bekletip yastık üstünde havada tutmak ayaklara iyi geliyor. Nitekim elleride soğukta bekletip biraz havaya kaldırıp kan akış yönünü değiştirmek rahatlatabilir