miskokulum1 35. Hafta itibariyle başladı benim de. Ama eşim fark etmiş suyu azalttın sanki dedi,hemen tekrar artırdım 💦 ama eskisi gibi değil ayak bileklerim ağrıyor ordaki kemik görünmüyor et oldu resmen 🤭Bu yaşa kadar hiç yaşamadım elim ayağım bileklerim hep incedir 🤷🏻♀️ Ama anı bir şişme yoksa, tansiyonunuz normalse ve az tuzlu yiyorsanız korkmayın. Ayakkabı numarası bile 2 numara büyüyen anneler var, son haftalar belki öyle olacak bizim de terlik giyen arkadaşım vardı hamileyken artık 🥿👡😊