Merhaba. Ben Bi çare bulamıyorum lütfen siz bilginiz varsa yardımcı olun🙏
Ellerim ve ayaklarım o kadar çok şişti ki gerildiğini hissediyorum. Ellerim çok ağrıyo ve uyuşuyor hatta bişey tutamicak duruma geldim☹️ durumumu anlattığım doktorlar da hiç ilgilenmiyor, normal deyip geçiştiriyor ama artık dayanamıyorum. 35.haftamdayım benle aynı durumda olan var mı?