Benim de üçüncü gebeliğimde bu şekilde varla yok arası bir çizgi çıkmıştı… tabi ben daha tecrübeli olduğumdan gidip kan verdim hemen … hele de adetin de gecikmişse… benim de iki gün gecikmişti ve benim adetlerim çok düzenlidir… git kan ver rahatla… veya yarın bir test daha yap daha belirgin çıkar da… Allah gönlüne göre versin