Geç döllenme olabılır İlk hamılelıgımde hemen cıkmıs tı ama 2 hamılelıgımde İlk yaptım bişey yok diye çöpe attım sonra ertesi gün çöpe peçete atarken sizinki olmuştu daha önce defalarca teste ragmen hiç başıma böyle bişey gelmemişti ertesi gün tekrar yaptı yine çıkmadı bu sefer atmadım 3 saat sonra silik çizgi çıktı ertsı gun Bi daha yaptım artık anında silik Bi çizgi çıktı ve kan verdim doktora gittim geç döllenmeymiş hatta adet tarihimi 10 gün ileri olarak saydı doktor çok heveslenmeyin ama yinede olma ihtimali var en son yaptıgınız test i akşama dogru Bi kontrol edin ya da hemen gidip Bi kan verin