Nurciv iş güç yapma çünkü bebiş varsa düşük riski vs var mı bilmiyoruz yat dinlen benim minik biraz aşağıya yerleşmiş düşük riski vardı ilk başlarda doktorum düşük riski olduğu için yat dedi iş güç kalsın sende yapma 3 4 günden birşey olmaz öğrenene kadar enazından 😊 orucu da bilmiyorum canım ya susuz kalamam gerekiyor bol su içmelisin ilk dönemlerde bide bünyene bağlı biraz bebek ilk başlarda annenin olan depolarından beslenirmiş kendini çok zorlama sen yinede bol bol yumurta Süt ve süt ürünleri tüket ☺️