Ozge3747 icimdekikelebek Ezgifatma2010 Plasenta previayım ben. Bu haftaya kadar durması bile mucize sürekli kanamam oluyor. 35 i bile beklemeyebilir 🤷♀️
Ozge3747 Minnosannem12 plasenta previayım ben, bu haftaya kadar durması bile mucize sürekli kanamam oluyor 🤷♀️
Ezgifatma2010 Ozge3747 benimkini de al diyorum almıyor doktor bende 4 tane kalp durması bir düşük yaşadım o yüzden çok korkuyorum rabbim korusun inşallah
Zuleyha16 Cylncyln_01 sanciniz yada ağrılarınız başladı mi bende aynı haftadyim ağrılarım çok fazla var
Cylncyln_01 Zuleyha16 Evet canım ağrılarım da çok oluyor birde yalancı sancılarım başladı sanki her an doğuracam gibi
Zuleyha16 Cylncyln_01 evet cnm bende o şekilde 29 nisanda acile gittim doğum başladı dediler sonra sabah 8de yalancı sancılar dediler şimdi ise ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum çok ağrım var karnım batıyor vs çok zor dogsakta bu zorlu süreçten çıksak