Serapveminikleri Minnosannem12 yok ya doğmasın hemen öyle deme erken doğmasın😍36,37 lerde doğsun bari sağlıklı olsun inan ben bile ağırlaştım seni düşünemiyorum zor ama sonu güzel.😍2 ci gebeliğim benim inan bende doğsunda rahatlıyiim kızımla ilgilenemiyorum çok
Eliiiiiiffff Bende 35+5 karnın aşağı inmiş diyorlar siz de de var mı öyle bi durum baskı hissediyorum artık ve ara ara karın ağrılarım oluyor adet ağrısı gibi
asellolya bizde 35, artık Allah’ım gücenmesin şükrüm bol ama acayip bunaldım çok ağırlaştım çok ağrım var 🥺
Babyhappy58 asellolya valla sen mi ben mi karnıma dokunamıyorum agrısından nasıl doğurucam onubile bilmiyorum
Babyhappy58 Minnosannem12 20 sene yaslandım kendimi ilk evlendiğim fotolardakinden ayrı bi yerde görüyorum tanıyamıyorum özellikle karnım çatlıyo her gecen gün büyüyo inanamıyorum vucudum nasıl bu kadar değişir diye çok yoruldum bi an önce sağ salim zamanında kavuşmak istiyorum zaman da gecmiyo
asellolya Babyhappy58 sorma aynı durumdayım inanılmaz bunaldım gerçekten doğum nasıl olacak onu bile bilmiyorum aynıyız harfiyen😣
Tugba97 Minnosannem12 tam 32 haftalığız ama zaman geçmek bilmiyor şöyle 38. Haftaya uçsak ne güzel olur 😄
Ozge3747 icimdekikelebek Ezgifatma2010 Plasenta previayım ben. Bu haftaya kadar durması bile mucize sürekli kanamam oluyor. 35 i bile beklemeyebilir 🤷♀️