kedidirokedi Minnosannem12 33+5 artık bitsede kurtulsam diyorum 🤦🏻♀️ Çok ağırlaştım kendimce ellerim ayaklarım şişiyor..
Ezgifatma2010 Ozge3747 benimkini de al diyorum almıyor doktor bende 4 tane kalp durması bir düşük yaşadım o yüzden çok korkuyorum rabbim korusun inşallah
Ozge3747 Ezgifatma2010 Normalde 34 haftadan önce almak istemiyorlar ama benim durumum kritik. Ben de o kadar yoruldum ki 5 günüm var ama 1 gün daha tahammül edecek halim kalmadı.
cagla7980 Minnosannem12 32 .haftamızdayız🙏 erken doğum riskim arttı, artık sürekli yatıyorum inşallah biz de 35 leri 38 leri görürüz🙏🥰 Sağlıkla zamanında gelsin bebeklerimiz💝💝🧿
Zuleyha16 Cylncyln_01 evet cnm bende o şekilde 29 nisanda acile gittim doğum başladı dediler sonra sabah 8de yalancı sancılar dediler şimdi ise ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum çok ağrım var karnım batıyor vs çok zor dogsakta bu zorlu süreçten çıksak
Cylncyln_01 Zuleyha16 ay evet ya canım bende gittim nst baglandım şancı yok dedi dr ama oturup kalkmak işkence dizlerim bile sızlıyor artık birde aniden gelen şancı ve kasik ağrısı 😔