Nur2434 ben ilk başta dermaderm kakao yağlı çatlak kremi kullandım fayda etmedi. Sonra zeytinyağı kullandım fayda etmedi. Sonra hindistan cevizi yağı, kantaron yağı, tatlı badem yağı kullandım yine fayda etmedi. Sanırım ne yaparsam yapayım çatlayacaktım öyle de oldu genetik sanırım🤷🏻♀️ Ama liearac ve bio oil öneriliyor pek, işe yarıyormuş. Fakat ben çok pahalı geldiğinden almamıştım, bir de işe yaramazsa falan diye korkmuştum ama şimdiki aklım olsa bu kadar çatlamadan önce paraya kıyar alırdım o kremlerden. Belki işe yarardı🙈