Bende İlk dalin bebek yağı kullandım sivilce yaptı bacaklarımda sonra Uni Baby nin yağını aldım ayrıca vasaline kullanmaya başladım sabah akşam sürekli kullandım. 27. Hafta içindeyim karnım her geçen gün büyüyor fark ettim ki biraz çatlamışım 😔 görünce çok üzüldüm. Şimdi saf zeytin yağı ve bu kullandıklarıma devam edicem sizce çatlama devam eder mi ? Artık sürekli nemlendiriyorum gün içinde. Annem o kadar olacağını söyledi kendiside 4 doğum yaptı öyle çok çatlağı yoktur yani