Nur2434 ilk hamileliğimde lirrac kullandım ama çatladım bundada bıo oıl kullandım çok düzenli kullanmadım ama bu daha iyi gibi ama ne kullanırsan kullan çaylıyıcaksan çatlıyorsun yapısal birşey ben ilk hamileliğimde lieracı kullandım vazelin kullandım losyonlar nemlendiricler hepsini kullandım ama yine de oldu