Nur2434 ben biooil yağ kullandım 27 ye kadar ama çok karnım yoktu. Süreklide normal kremlerle nemlendirdim. Sonra sabah akşam lierac , gün içinde 3-4 kez h. Cevizi yağı sürüyorum. Duştan sonra bol bebek yağı ona rağmen cildim çok kuru. Burda biri yazmıştı a 101 de bebek vazelini aldım die, bende aldım bugün başladım yağlı ve nemli tutuyor. Karışık her şeyi deneyeceğim. Hafif göbek deliği çevrem kırmızılaşmaya başladı. Çatlak yok ama cildim çok kuru