Arenn Mrymkdr banada 11haftalik %80 kiz dedi ve 15 haftalikkesin %100 erkek dedi buyuzden 15 hafta en ideal kesin cinsiyet icin🙏
Arenn Mrymkdr son gittigimde kesin erkek dediginde cinsiyetini doktorum benim bebis kordonunu ayaklarina dolamisti ona ragmen pipisinin resmini cekip verdi 😄 erkek bebekler belli oluyor erkenden kiz cocuklari inatci pek kendini gostermiyorlar
Senos Hayırlısı olsunnnn sağlıkla kucağınıza alın inşallah ama çok erken bir hafta cinsiyet için umarım çok emindir doktorunuz 😌😌
Sumuss EzgiCanerCnbkmz sagsaglim kucagina almak ta nasip olsun insallahhh canim benim. 🙏bizde 13 haftaligiz doktorumuz kiza benziyo dedi ama bakalim bi merakla bbekliyorum 😍
EzgiCanerCnbkmz Mervekrgl hayır özel hastane 🤗 Direk görür görmez söyledi hem siyah beyaz baktı bende renkli 4 boyutlu baktı 🤗
Senos EzgiCanerCnbkmz iyi bakalım sağlıklı sıhhatli olsun inşallah benimde daha bir ay var ikili test için nasıl olacak bilmiyorum heyecanlıyım aslında 😘😌
Ecrinimleyla Deletedmom71 kesin kız dır o zaman ben de ilk gebeliğimde hiç öğrenemedim kendini göstermedi bizde iki üç tane zıbın almıştık turuncuyla yeşil renk
Deletedmom71 Ecrinimleyla 2 gün sonra bidaha gel dedi doktorum. Uyuyordu uyandırdı doktor ama yine de göstermedi hareket ettiği haliyle bile. Artık öğrenmek istiyorum ya 😄