Zhrnc ya hahahahah işte korkum bu 😁😁😁
Ama ben kız diye pembe almam herşeyi de 😁
Taytlı takımlar bandanalar almamak için zor tutuyorum kendimi 😁
Ay ne bilim renkli mi gösterdi size doktor.
Benim doktor o kadar emindi ki yani inşallah yanlışlık çıkmaz ay ben bir de balon patlattım hahahah 😁😁😁😁